RSS Feed Random Comic Add To Favorites Just Gotta is proudly hosted by Smack Jeeves Webcomic Hosting.

Ch. 16 Page 479

June 4th, 2010, 11:40 am

Average Rating: 5.00
<< First < Previous Next > Most Recent >>

Author's Comments:

Vye Brante, June 3rd, 2010, 2:55 am

At least it's ahead of time. Managed to get two pages done today, woo! Maybe I'll make it through this week without missing an update afterall. Just have Saturday to worry about at this point.

A fitting punishment for emo Hillaree. The one person she didn't directly try to get rid of, the one person she doesn't want to face, follows her on her way to Deoxys. That's what happens when you turn emo! Um . . . someone you don't want around follows you? I guess?

Heh. But yeah, Garret isn't one that gives up easily, as we will soon find out. It won't be as easy as Hillaree thought it'd be to sneak off and find Deoxys.

This page is rather empty but ah well. It gets it's job done. Not the best probably. I'm not sure why I wanted Hillaree's hands in that second to last panel . . . but I did. Yay for freakouts.

I believe that's all. Visit the forums!

Advertisement, October 15th, 2019, 11:47 am

User's Comments:

Leafy Savanna Chan, June 4th, 2010, 11:48 am

Yay! Garret! ^^
Love Mewthree in the last panel. He looks so cute! And his expression is priceless.

Djoing, June 4th, 2010, 12:19 pm

Mewthree is still jealous.

the being, June 4th, 2010, 1:17 pm

Ah, Garret! D:
Can't you use YOU'RE the reason she left? (haha, I kid)

Wonder where it will go from here...? Will Hilaree get over the fact he looks like her long lost friend and go into the forest to find deoxys?

Or will we be stuck here as she stammeres away? Or a magnificent mix of the two? Or none of the above? Who knows?

grr8008, June 4th, 2010, 1:34 pm

Huzzah for Garret!

Hero of Comedy, June 4th, 2010, 5:33 pm

I think that guy likes her.

spudwalt (Guest), June 4th, 2010, 5:41 pm

Yay, Garret! Snap Hillaree out of her emo!

SkyCaptain, June 4th, 2010, 6:48 pm

That's right Garret! Show her how stupid she's being!

Everybody loves Garret.

Captain Ghost, June 5th, 2010, 12:08 am

Mmn~

I know I don't comment often, but, just wanted to let you know I think your line-art's looking really crisp lately! It's nice. ^^

The emotions are coming across very well, too. I think you've definitely improved since last I poked my head about (whenever that was...)

keep it up.

And, looking forward to seeing where this goes, naturally. :)

Dalek555, June 5th, 2010, 10:45 am

If you don't want him around, blast him like the truck.

Chaun, June 5th, 2010, 5:57 pm

Garret is like that kid in every Pokemon game who stops you from going into tall grass.

Vye Brante, June 7th, 2010, 4:51 pm

Leafy Savanna Chan: Yep, I like Mewthree there too. I was happy with how that panel turned out.

Djiong: I don't know if jealous is a good word but . . . yeah.

the being: Heh, he is part of the reason, yeah. We'll just have to wait and see what happens! (Although I'm commenting on this two updates later so . . .)

grr8008: Indeed. We needed someone to show up!

Hero of Comedy: They only just met a few hours earlier. What has he done to indicate that?

spudwalt: We'll see if he has the right stuff to do it!

SkyCaptain: Yep, someone has to do it. And I'm glad people like him.

Captain Ghost: Well, it's nice to see you when you do pop in!

Thanks! I got a new scanner and also upped the resolution. So it's been looking a lot smoother than before, yeah. I've come to really like it too. I'm also glad I'm improving, even if it's only a little at a time.

I will try not to let you down!

Dalek555: Ha ha, there's an idea.

Chaun: Yeah, so rude. Gosh. Heh.

Post A Comment